Dzisiejszego ranka Fiorentina przedstawiła swoje nowe logo na uroczystości na stadionie Artemio Franchi. Przed nimi swój herb zmieniały takie drużyny jak: Roma, Inter czy Juventus.
Fiorentina z nowym logo
Dyrektor klubu Joe Barone zaprezentował nowy herb drużyny z Florencji i opowiedział o powstaniu tego projektu – To historyczny moment dla klubu, ponieważ przedstawiamy rebranding po dwuletniej pracy nad projektem. Zaangażowaliśmy miasto, instytucje i kibiców w bardzo szczególnym momencie, takim jak ten, w którym żyjemy.
Play To Be Different ?⚽️>#playtobedifferent >pic.twitter.com/06K1hpEnIF
— ACF Fiorentina English (@ACFFiorentinaEN) >March 25, 2022
Słowo ACF nic nie znaczy prawnie, nie będzie już obecny w nowym herbie, ale pozostanie na stronie internetowej i na naszych adresach e-mail. Nowe logo jest potrzebne, aby uporządkować dzisiejszy cyfrowy świat, który porusza się bardzo szybko, z poszanowaniem Giglio, fioletowego koloru i słowa „Viola”
Barone zapewniał, że tożsamość Fiorentiny nie ulegnie zmianie pomimo nowego herbu. Toskańczycy przygotowali również wideo, które ma udowodnić, że logo nawiązuje do tradycji z Florencji. Od sztuki, aż po kuchnię.
Ładne, estetyczne uproszczenie znaku, a co ważne w tej “branży” – nie odbiegające zbytnio od dotychczasowego wzoru. Naszym zdaniem zdecydowanie na plus 🙂
nie ono jest tragiczne