Lech wbił szpilkę Raczkowskiemu. Promuje zwrot “przywilej korzyści”

7 kwi 2023, 13:41

Lech Poznań postanowił wbić szpilkę Pawłowi Raczkowskiemu, który podjął kontrowersyjną decyzję w meczu ostatniej kolejki z Pogonią Szczecin. “Kolejorz” zainicjował akcję “przywilej korzyści”, ogłaszając w ten sposób zniżkę na bilety.

Pojedynek Lecha Poznań z Pogonią Szczecin był jednym z hitów 26. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Spotkanie dostarczyło wielu emocji i zakończyło się remisem 2:2, choć wynik mógłby być inny, gdyby w Mikael Ishak wykorzystał rzut karny w 40. minucie.

Kontrowersje po meczu Lecha z Pogonią

Po spotkaniu głośniej było nie o samym wyniku czy stylu gry obu zespołów, a pracy Pawła Raczkowskiego. Najwięcej kontrowersji dotyczyło decyzji arbitra z udziałem Konstantinosa Triantafyllopoulosa, który zdaniem wielu powinien obejrzeć drugą żółtą kartkę za faul.

Sytuacja miała miejsce w chwili, gdy Lech Poznań miał szansę na wyjście z groźną kontrą. Co prawda grecki obrońca nie zastopował w ten sposób ataku, bowiem arbiter przyznał “Kolejorzowi” przywilej korzyści. Po akcji nie wrócił jednak do zawodnika Pogoni z kartką, co wywołało spore oburzenie.

Chwytliwa akcja Lecha Poznań

Kilka dni po tym spotkaniu Lech Poznań zaczął zapraszać kibiców na spotkanie 30. kolejki PKO BP Ekstraklasy, w którym mistrzowie Polski zagrają przed własną publicznością z Górnikiem Zabrze. Postanowiono przy tym nawiązać do decyzji Raczkowskiego.

“Kolejorz” poinformował, że fani, którzy oglądali pojedynek z Pogonią z wysokości trybun, będą mogli kupić wejściówki na starcie z Górnikiem o 20 złotych taniej w ramach akcji o nazwie “Przywilej korzyści”.

Zanim dojdzie do meczu z Górnikiem Zabrze, ekipa Lecha Poznań rozegra jeszcze jedno domowe spotkanie. W sobotę, 8 kwietnia drużyna Johna van den Broma zmierzy się u siebie z Wartą Poznań.

Śląsk Wrocław z nowym właścicielem? Do gry wchodzi zagraniczny inwestor

Podobne teksty

Komentarze

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Dodaj komentarz!
Wprowadź imię

Artykuły

Artykuły ze strony www.johnnybet.com

SOCIAL MEDIA