Lechia Gdańsk ma nowego sponsora. Klub z Pomorza związał się ze spółką Cedat, producentem chemii budowlanej marki Cekol. Będzie to obok Lotosu i Energi trzeci sponsor strategiczny.
– Samo rozpoczęcie współpracy z nowym sponsorem oficjalnym jest dla nas oczywiście wielką wartością. Podpisanie tej umowy jest dla nas jednak podwójnie ważne, bo Cekol to już trzecia rodzima marka, która wspiera Lechię. A właśnie tak chcemy budować siłę klubu – w powiązaniu z lokalnym biznesem i w ten sposób z obopólnymi korzyściami dla rozwoju Gdańska – mówi prezes Lechii Dariusz Krawczyk.
– Wierzymy, że nasza współpraca potrwa dłużej niż jeden sezon – zapewnia Anna Pielak, prezes zarządu Spółki Cedat. – Lechia to nie tylko klub piłkarski i mecze, to też wychowanie młodych pokoleń w zamiłowaniu do sportu i zdrowej rywalizacji. Poza tym Lechia to kibice. To dla nich przede wszystkim wspieramy ich ukochaną drużynę – zaznacza Anna Pielak.
– Negocjacje z klubem przebiegały tak sprawnie, że życzyłbym sobie podobnych rozmów z każdym partnerem – mówi Piotr Kuryś, dyrektor handlowy Spółki Cedat. – Teraz marka Cekol będzie widoczna na każdym meczu Lechii. Cieszymy się, że współpracujemy z prężnym klubem, bo tak widzimy właśnie Lechię. 20 transferów i nowi piłkarze na boisku, to jeden wymiar zaangażowania, który doceniamy, drugi to właśnie inwestowanie w młode pokolenia. Z takimi partnerami nam po drodze, do wzmacniana i utrwalania wizerunku naszej marki – podsumowuje Kuryś.
Autor: Damian Wilary