Zarząd Lechii Gdańsk przed sobotnim meczem ekstraklasy z wicemistrzem kraju, Legią Warszawa zdecydował się na kontynuowanie akcji marketingowej z poprzedniego sezonu.
Ma ona na celu przyciągnięcie większej ilości kibiców na Stadion w Gdańsku Letnicy. W rundzie wiosennej sezonu 2014/2015, jak pamiętamy, dzięki wspomnianej akcji pobity został rekord frekwencji na gdańskim stadionie. Wtedy na obiekt Lechii zawitało ponad 36 tysięcy osób.
Władze gdańskiej Lechii liczą na powtórkę z rozrywki. Chodź o pobiciu rekordu nie ma tym razem mowy, to marketingowcy znad morza dali początek akcji #MyWierzymy2. Na czym ona polega? Otóż, jeżeli na kolejnych czterech spotkaniach Gdańszczan u siebie na trybunach zasiądzie przynajmniej 70 tysięcy kibiców, to złotówka z każdego sprzedanego biletu zostanie przeznaczona na wizualną zmianę ścian na promenadach wewnętrznych trybuny zielonej.