Największy polski bukmacher STS przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok. Bukmacher niezmiennie będzie sponsorem głównym klubu, a jego logo pozostanie na froncie koszulek Żółto-Czerwonych. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne dwa lata, czyli do czerwca 2021 roku. STS z klubem związany jest od lipca 2017 roku.
Specjalnie z okazji podpisania nowego kontraktu STS oraz Jagiellonia przygotowali dla kibiców unikatową aktywację. Będą oni mogli zaangażować się w rozwój Akademii Jagiellonii Białystok i w specjalnym głosowaniu wybrać projekt graficzny jednej z sal treningowych. Następnie klub i STS zrealizują zwycięską koncepcję. Plebiscyt odbędzie się na początku kwietnia i dostępny będzie na dedykowanej stronie internetowej.
STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – kibiców, kluby i organizacje sportowe z wielu dyscyplin. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – obok PZPN – łączy nas jeden z najważniejszych oraz największych kontraktów, który ma dla nas znaczenie strategiczne. Po podpisaniu pierwszej umowy z klubem odnotowaliśmy dynamiczny, kilkudziesięciu procentowy, wzrost liczby graczy nie tylko w Białymstoku czy na Podlasiu, ale w skali całego kraju – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Kontynuacja umowy – na mocy której STS jest głównym sponsorem i oficjalnym bukmacherem klubu – obejmuje ekspozycję logotypu firmy w trakcie spotkań rozegranych w Białymstoku m.in. na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych. Kontrakt przewiduje też publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w social mediach. Ponadto firma podczas wybranych meczów organizować będzie specjalną strefę kibica, a także będzie oferować specjalne zakłady na spotkania z udziałem Żółto-Czerwonych. W dniach meczowych kibice nadal będą mogli korzystać z punktu przyjmowania zakładów przy Stadionie Miejskim w Białymstoku. STS prowadzić będzie także specjalne aktywacje skierowane do klubu oraz kibiców – w tym wspólne akcje marketingowe.
Jesteśmy niezwykle zadowoleni z dotychczasowej współpracy, która przyniosła wymierne korzyści obu stronom. Czas wykonać kolejny wspólny krok, mam nadzieję, że nie ostatni. Jestem przekonany, że nasze wspólne działania, podobnie jak dotychczas, przyniosą wiele dobrego zarówno klubowi, jak i głównemu sponsorowi – mówi Cezary Kulesza, prezes Jagiellonii Białystok.
Jako sponsor nigdy nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Stąd zdecydowaliśmy się razem z Jagą uruchomić głosowanie na projekt graficzny nowej sali treningowej. Zależy nam, żeby kibice również mieli wpływ na istotne wydarzenia w ich klubie – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.