Legia Warszawa oficjalnie rozpoczęła kampanię reklamową nowych trykotów, w których będą występować jej piłkarze w sezonie 2017/18. Zaprezentowane stroje są identyczne, jak te ukazane wcześniej przez serwis Todo Sobre.
Klub zaprezentował nowe koszulki w specjalnym filmie reklamowym z udziałem Miroslava Radovicia oraz Artura Jędrzejczyka. Głównym hasłem nowych strojów jest “Zawsze mocniej”. Nowe trykoty mają nawiązywać do tradycji i dumy kibiców mistrza Polski ale mają być jednocześnie pokazem nowoczesności.
Duma, tradycja, historia, nowoczesność. Nowa koszulka meczowa. #ZawszeMocniej pic.twitter.com/HgCKmlIS3l
— Legia Warszawa ? (@LegiaWarszawa) June 30, 2017
Tak prezentować się będzie komplet domowy:
Dom. #ZawszeMocniej pic.twitter.com/ulLtc52H7C
— Legia Warszawa ? (@LegiaWarszawa) June 30, 2017
A tak wyjazdowy:
Wyjazd. #ZawszeMocniej pic.twitter.com/frIABO1Gfc
— Legia Warszawa ? (@LegiaWarszawa) June 30, 2017
Przecieki serwisu Todo Sobre były zatem prawdziwe. Niestety nie wszystkim kibicom nowe stroje przypadły do gustu o czym dowiedzieć mogliśmy się już wcześniej. Już 12 lipca Legia Warszawa wystąpi w nowych trykotach w walce o Ligę Mistrzów. Jej przeciwnikiem będzie mistrz Finlandii, IFK Mariehamn.