Od roku piłkarzem Girondins Bordeaux jest Igor Lewczuk, który od wczoraj nie jest już jedynym polskim akcentem w 6-krotnym mistrzu Francji. Oficjalnym sponsorem „Żyrondystów” został bowiem ceniony w naszym kraju producent bram, drzwi i ogrodzeń – firma WIŚNIOWSKI.
– Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondins de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki. Klub ma konotację polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – wyjaśniła Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI, cytowana na ich stronie internetowej.
Przypomnijmy, że firma nie od wczoraj inwestuje w sport. WIŚNIOWSKI to między innymi jeden z oficjalnych partnerów reprezentacji Polski w piłce nożnej.
Na mocy umowy obowiązującej do końca sezonu 2018/2019, logo polskiej firmy będzie widoczne nie tylko na bandach reklamowych i w ośrodku treningowym, ale także na lewym rękawie koszulek klubu Igora Lewczuka, zajmującego obecnie 11. miejsce w tabeli Ligue 1.
Après la conférence, le Président Stéphane #Martin est venu en compagnie de Tomasz #Kaszuba afin d'annoncer l'arrivée de #Wisniowski comme nouveau sponsor du club pour 2 ans. La marque sera présente sur la manche à partir de #FCGBMHSC pic.twitter.com/GAsKWg50sN
— FC Girondins de Bordeaux (@girondins) December 6, 2017

