Dziś rano Polski Związek Piłki Nożej ogłosił zawiązanie umowy sponsorskiej z siecią sklepów budowlano-dekoratorskich Leroy Merlin. Umowę podpisano dziś na warszawskim Targówku na okres dwóch lat.
Na mocy umowy, Leroy Merlin uzyskała tytuł „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski do lat 21”. Ponadto firma uzyskała prawo do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na na nośnikach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w naszym kraju, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.
Umowa podpisana – Leroy Merlin dołącza do grona oficjalnych sponsorów reprezentacji Polski pic.twitter.com/cOGrzUEuZK
— Jakub Kwiatkowski (@KwiatkowskiKuba) August 10, 2016
Oto, co powiedział na temat dzisiejszej umowy sekretarz generalny PZPN, Maciej Sawicki.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego sponsora dla reprezentacji Polski. Od dawna obserwujemy duże zainteresowanie drużyną narodową, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać możliwości, które daje sponsoring reprezentacji. Udany występ podczas mistrzostw Europy we Francji tylko spotęgował ten trend. Decyzja o inwestycji w sponsorowanie reprezentacji Polski przez Leroy Merlin, to kolejny dowód zaufania do drużyny narodowej, która już za niespełna miesiąc rozpocznie eliminacje do mistrzostw świata – powiedział.
Zawiązanie się współpracy PZPN z Leroy Merlin skomentował także Krzysztof Kordulewski – Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska.
– Z dumą wspieramy Reprezentację Polski w piłce nożnej w drodze do sukcesów. Leroy Merlin i jego pracownicy pragną pozytywnie wpływać na otoczenie, w którym funkcjonujemy, nie tylko poprzez naszą działalność biznesową, ale także społeczną. Dlatego wspieramy ważne społeczne idee; to czym pasjonują się ludzie odwiedzający nasze sklepy, a do takich należy, niewątpliwie, rywalizacja sportowa. W sporcie podobnie jak w biznesie liczy się profesjonalizm, umiejętności, ciężka praca i emocje. Sponsoring drużyny narodowej buduje dumę wśród naszych pracowników, klientów, dostawców i wszystkich partnerów biznesowych. Jednoczy nas wszystkich i tworzy poczucie wspólnoty. Nasi pracownicy pierwsi dowiedzieli się o podpisaniu umowy z PZPN. Przyjęli ją z gorącą owacją. Okazało się, że są wśród nas nie tylko kibice, ale też piłkarze. Głęboko wierzymy, że nasza narodowa drużyna dostarczy nam wielu pozytywnych emocji i dotrze na sam szczyt – znajdzie się wśród zwycięskich drużyn na Mundialu 2018 – powiedział Kordulewski.