Od listopada kibice Stali Mielec za pomocą aplikacji mobilnej na smartfonach będą mogli zmieniać oblicze klubu. W siedzibie klubu FKS Stal Mielec odbyła się konferencja prasowa, prezentująca innowacyjny w skali światowej model współpracy kibiców, klubu i lokalnego biznesu.
Idea projektu nawiązuje do Złotej Ery FKS Stali Mielec z lat 70′ minionego wieku. Głównym motorem napędowym w tym przedsięwzięciu są kibice, którzy dzięki aplikacji mobilnej GoFans będą realnie wpływać na kierunek rozwoju swojego ukochanego klubu.
Prezes FKS Stali Mielec, Jacek Orłowski oraz legenda mieleckiego futbolu, Edward Kazimierski zgodnie wskazują na ogromny potencjał akcji. –Jeśli aplikację GoFans pobiorą tylko Ci kibice, którzy regularnie uczęszczają na mecze Stali Mielec (3000-4000 osób) i każda z tych osób wyda miesięcznie kwotę 200zł u partnerów GoFans, to do klubowej kasy miesięcznie trafi kilkadziesiąt tysięcy złotych – powiedział Orłowski. – Jest do duża szansa na przywrócenie Stali Mielec dawnego blasku. Osobiście bardzo wierzę w powodzenie tego przedsięwzięcia – dodał ambasador projektu, Edward Kazimierski.
Dzięki aplikacji mobilnej GoFans i zaawansowanemu technologicznie systemowi cashback (zwrot), fani podczas codziennych zakupów u partnerów projektu (sklepy spożywcze, punkty gastronomiczne, siłownie, fryzjerzy, firmy telekomunikacyjne i inne) wspierają swój klub i odbierają nagrody. Ponadto, aplikacji będzie towarzyszyć zintegrowana platforma komunikacji łącząca kibiców i klub sportowy z lokalnymi firmami biorącymi udział w programie.