Możliwość oglądania Ekstraklasy w telewizji otwartej stawia przed dużymi firmami możliwość pokazania się i zdobycia jeszcze szerszego grona klientów. W gronie sponsorów najwyższej piłkarskiej klasy rozgrywkowej w Polsce dołączył Orlen.
Polski koncern paliwowy jest od tego roku związany z Formuła 1, w której towarzyszy Robertowi Kubicy i zespołowi Williams, którego starty od 45. minuty pokazywane są w TVP.
Niestety, słabe występy zespołu Kubicy mogą powodować, że zyski nie są aż tak duże jak się spodziewano. Tym samym branża szuka innych możliwości, które zaowocują w przyszłości.
Piłkarska Ekstraklasa to ponad milion widzów zgromadzonych co tydzień przed telewizorami i kolejne miliony kibiców śledzących z uwagą wyniki tych rozgrywek. Jesteśmy przekonani, że tak jak w przypadku innych sportów, takich jak lekkoatletyka, siatkówka czy sporty motorowe z Formułą 1 na czele, nasze zaangażowanie w piłkę nożną przyniesie nam wymierne korzyści biznesowe i pozwoli umocnić postrzeganie marki – mówi prezes, Daniel Obajtek.
Witamy kolejną potężną polską firmę wśród Oficjalnych Partnerów Ekstraklasy – komentuje z kolei prezes Ekstraklasy, Marcin Animucki.
Logotyp firmy Orlen pojawia się już podczas trwającej w ten weekend 12. kolejki piłkarskiej Ekstraklasy.