Prawdziwą huśtawkę nastrojów przeżywają obecnie kibice Wisły Płock. Po ostatniej kolejce PKO Ekstraklasy układ tabeli wywoływał ogromną radość. Podopieczni Radosława Sobolewskiego dokonali historycznego dla klubu wyczynu rozsiadając się na fotelu lidera. Emocje wzbudziła także sytuacja Dominika Furmana z Tarasem Romanczukiem. Dzisiaj niestety dowiedzieliśmy się o chorobie jednego z podstawowych zawodników. Jakub Rzeźniczak przez jakiś nie będzie mógł wybiec na murawę. Dzisiaj popularni Nafciarze pomimo świetnej formy w rozgrywkach ligowych pożegnali się z Pucharem Polski.
O kwestiach sportowych informowaliśmy wcześniej na naszym portalu. W tym artykule czas na… wyzwania organizacyjne klubu. Bycie liderem PKO Ekstraklasy obowiązuje i jak widać zachęca do rozwoju.
W planach znajduje się projekt wybudowania nowego stadionu. Wstępnie określić można, że będzie kosztować ok. 140 mln zł. Obiekt ma pomieścić ok. 15 tys. widzów. W zeszłym tygodniu miała miejsce zgoda radnych miasta na przesunięcie dodatkowych środków w celu wybudowania nowego stadionu. Pozwoliło to uwzględnić w wieloletniej prognozie finansowej całą potrzebną na tę inwestycję kwotę. Kolejny krok do wykonania to podpisanie umowy z wykonawcą.
– “To wiele rzeczy nam ułatwi. Nie będziemy już czarną owcą tej ligi z przestarzałym stadionem, na którym na głowę pada, albo wiatr chce tę głowę urwać, albo latem niemiłosiernie praży. Komfortu z oglądania meczów nie ma żadnego (…)” – mówił w wywiadzie dla sport.pl prezes klubu Jacek Kruszewski.
Choć na płockim stadionie warunki delikatnie mówiąc nie należą do najlepszych, włodarze Wisły Płock pragną rozwiązać na tyle ile to możliwe bieżące problemy oraz sprawić by piłkarskie święto oglądało się przyjemnie. Klub wraz ze współpracą z niezależną sportową firmą badawczą Sport Analytics przeprowadzi badania wśród własnych fanów.
Będzie miało ono miejsce na stadionie im. Kazimierza Górskiego oraz na terenie miasta Płock. Każdy sympatyk będzie mógł wyrazić swoje zdanie w ankiecie i poruszyć istotne sprawy. Ankietę wypełnić można także w formie elektronicznej, bowiem jest ona dostępna na oficjalnej stronie internetowej Nafciarzy. Wystarczy tylko kliknąć w dostępny link i ocenić ważne kwestie (m.in. usługi i infrastruktura klubowa, kontakt klubu z kibicami, warunki na stadionie, zaangażowanie społeczne klubu) dla wszystkich osób związanych z Wisłą Płock.
Co ciekawe jakiś czas temu podobne badania kibiców we współpracy z Sport Analytics, ogłosiła Fortuna I liga . Jak widać kluby na najwyższym poziomie rozgrywkowym w Polsce mogą wiele czerpać od drużyn występujących szczebel niżej zarówno organizacyjnie jak i sportowo.