Złe wiadomości dla kibiców. Chodzi o transmisję Ligi Mistrzów

18 wrz 2023, 20:44

Po 30 latach piłkarska Liga Mistrzów znika z otwartych kanałów polskiej telewizji. Wszystko wskazuje na to, że w sezonie 2023/24 spotkania najbardziej prestiżowych europejskich rozgrywek będą mogli obejrzeć tylko posiadacze Polsatu Sport Premium.

TVP bez sublicencji. To koniec środowych spotkań LM

Telewizja Polska od lat w ramach sublicencji pokazywała jeden ze środowych meczów Ligi Mistrzów. Publiczny nadawca miał również prawo do prezentowania kibiców skrótów wszystkich spotkań. Od połowy 2018 roku dogadywał się w tej sprawie z Polsatem. Ostatnia umowa wygasła jednak wraz z końcem sezonu 2022/23.

W tym roku Telewizja Polska nie pozyskała od Polsatu sublicencji do transmisji piłkarskiej Ligi Mistrzów. Oficjalnie przyznał to Sebastian Staszewski, od połowy sierpnia wicedyrektor i redaktor naczelny TVP Sport. Wobec tego polscy fani futbolu będą mieli utrudniony dostęp do tych elitarnych rozgrywek. Polsat, który będzie jedynym nadawcą Ligi Mistrzów w sezonie 2023/24, nie zamierza pokazywać spotkań w otwartej telewizji.

Ligę Mistrzów UEFA planujemy pokazywać dokładnie tak samo, jak w poprzednich latach, tu nic się nie zmienia. Wszystkie mecze, tak jak dotychczas, będą dostępne w kanałach Polsat Sport Premium nr od 1 do 6 – przekazał Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Polsatu, w rozmowie z serwisem „Sport”.

Jest szansa, że konkretne spotkania kibice zobaczą na otwartych kanałach Polsatu. W poprzedniej edycji Ligi Mistrzów zarząd telewizji zdecydował się pokazać na swojej głównej antenie finał między Manchesterem City a Interem. Trzeba jednak podkreślić, że był to pojedynczy przypadek, a zdecydowana większość spotkań była transmitowana tylko posiadaczom Polsatu Sport Premium.

AC Milan – Newcastle United (19.09): Zakłady, Typy, Zapowiedź. Sroki wracają do LM po 20 latach przerwy

 

Podobne teksty

Komentarze

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Dodaj komentarz!
Wprowadź imię

Artykuły

Artykuły ze strony www.johnnybet.com

SOCIAL MEDIA