Asseco Gdynia w nowym wydaniu

8 paź 2015, 17:59

Asseco Gdynia podczas niedzielnej inauguracji sezonu uroczyście zaprezentowali nowe twarze nadmorskiego klubu, ale także specjalne logo, które obowiązywać będzie tylko w sezonie 2015/2016. 

Nowy emblemat został stworzony specjalnie na 20-lecie założenia gdyńskiego klubu, wieńcząc tym samym liczne sukcesy drużyny. Asseco Gdynia jest dziewięciokrotnym mistrzem Polski oraz dwukrotnym brązowym medalistą kraju. W 2009 roku klub występujący do tej pory w Sopocie przeniósł się do trójmiejskiego sąsiada. Zgodnie z prawem wszystkie sukcesy uzyskane w Sopocie wciąż należą do klubu z Gdyni, a nie do drużyny Trefla, jak spekulowali kibice z Sopotu.

– Wiem, że mogą się podnieść głosy, że klub nie jest stąd, ale nie chcę w to wchodzić. Twórzmy wspólny sport w Trójmieście. Nie chcę, aby koszykówka stała się areną przepychanek. To piękny sport, który trzeba kultywować – apeluje Przemysław Sęczkowski, prezes klubu Asseco Gdynia.

Derby trójmiasta odbędą się już 10. października w hali Ergo Arena. Tam w inauguracyjnych meczu obu drużyn zmierzą się Trefl i Asseco. Początek spotkania już o godzinie 13. Transmisja w Polsat Sport News.

Podobne teksty

Komentarze

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Dodaj komentarz!
Wprowadź imię

Artykuły

Artykuły ze strony www.johnnybet.com

SOCIAL MEDIA