Sekcja Koszykówki Legii Warszawa nawiązała współpracę ze spółką Tramwaje Warszawskie. Umowa obowiązuje do końca października 2016 r. Na jej mocy Tramwaje Warszawskie zostały oficjalnym sponsorem stołecznego Klubu.
W ramach zawartego porozumienia, logo sponsora pojawi się m.in. na koszulkach meczowych Legii oraz będzie eksponowane na najważniejszych nośnikach marketingowych Klubu.
Podjęcie współpracy z Sekcją Koszykówki Legii Warszawa to przemyślany krok. Jest to warszawski klub o wieloletniej tradycji. Mamy nadzieję, że przyczynimy się do popularyzacji piłki koszykowej nie tylko na szczeblu lokalnym, ale i ogólnopolskim. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy, Legia Warszawa w dłuższej perspektywie będzie kontynuowała sukcesy i wróci do Tauron Basket Ligi – powiedział Wojciech Bartelski, członek Zarządu Spółki ds. Rozwoju Infrastruktury.
Tramwaje Warszawskie są przyjazne ludziom i miastu. Ponadto, Spółka stawia na nowoczesność oraz bezpieczeństwo. Tramwaje są nieodzownym elementem stolicy, który codziennie jest jednym z najważniejszych środków komunikacji dla mieszkańców Warszawy. Są one bardzo mocno zakorzenione w naszej tradycji. Te elementy strategii pokazują, że współpraca Spółki z najmocniejszym sportowym brandem w Polsce jest naturalnym krokiem. Nasza misja oraz wyznawane wartości są do siebie bardzo podobne, dlatego tym bardziej cieszymy się z tego, że nasza współpraca rozpocznie się już od pierwszego meczu fazy play-off. Traktuję to jako dobry prognostyk na przyszłość – stwierdził Robert Chabelski, Prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A.
Tramwaje Warszawskie są spółką miejską, która 1 marca 1994 r. została wydzielona z Miejskich Zakładów Komunikacyjnych jako zakład budżetowy. Od 1 stycznia 2003 r. stanowi jednoosobową spółkę prawa handlowego. W planach firmy jest zwiększenie zasięgu tramwajów w stolicy dzięki budowie nowych tras tramwajowych.
Firma funkcjonuje zgodnie z hasłem „Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu”, co stanowi kluczowy priorytet jej działań.