Strona główna Piłka nożna Robert Lewandowski zaprezentował swoje logo

Robert Lewandowski zaprezentował swoje logo

0

Większość piłkarskich ekspertów nie ma wątpliwości co do tego, że Robert Lewandowski należy do ścisłej czołówki najlepszych piłkarzy na świecie. Od dzisiaj zalicza się do nich nie tylko pod względem swoich umiejętności prezentowanych na murawie, ale także pod względem marketingowym. Kapitan naszej reprezentacji od dzisiaj posiada swoje własne logo. Podobną jednostką mogą pochwalić się naprawdę tylko najlepsi z najlepszych m.in. Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar.

Kilka dni temu Lewandowski zaprezentował je na portalu Instagram, a dzisiaj, na ,,Social Meida Convent” w Gdańsku przedstawił je Tomasz Zawiślak, który dba o wizerunek polskiego napastnika w mediach społecznościowych.CCs7HwBUMAAPQrU

Ostatnie badania, które przeprowadziła firma ,,Pentagon Research” oddały jednoznaczny wynik, że to właśnie piłkarz Bayernu Monachium jest najbardziej rozpoznawalnym piłkarzem reprezentacji Polski. Wskazało na niego aż 56% respondentów. Drugi w tym rankingu był Arkadiusz Milik, a głosowało na niego zaledwie 8% ankietowanych. W portalach społecznościowych także bije rekordy popularności, przynajmniej jeżeli chodzi o polskich sportowców. Na facebook’u jego oficjalny profil polubiło już ponad 6 milionów fanów.

Pomimo ostatniego blamażu w Lidze Mistrzów (Bayern przegrał z FC Porto 1:3), wartość 27-latka ciągle się tylko zwiększa. W ostatnim rankingu przeprowadzonym przez magazyn ,,Forbes”, został on wybrany na najcenniejszą postać polskiego show-biznesu. Jeżeli obecni reklamodawcy chcą użyć wizerunku Lewandowskiego w swojej reklamie, muszą liczyć się z wydatkiem nie mniejszym niż milion złotych.

Michał Szydlik z z agencji reklamowejCzART pozytywnie ocenia nowo wprowadzone logo. Uważa, że jest dynamiczne, ma element piłkarski, agresywną kreskę, tę determinację, którą Lewandowski w każdym meczu prezentuje na boisku. Jak tłumaczy jest też jednocześnie nowoczesne i w połączeniu z osobą polskiego piłkarza na pewno mu nie zaszkodzi, a na pewno jeszcze zwiększy jego marketingowy potencjał.

Inne gwiazdy światowego futbolu sprzedają przeróżne rzeczy codziennego użytku ze swoim wizerunkiem. Od Neymara możemy kupić notatnik i sofę, od Cristiano Ronaldo – słuchawki i miniaturę złotej piłki. Leo Messi głównie współpracuje z markami produkującymi odzież.

Ich marki warte są wiele milionów złotych. Ostatni ranking ,,Forbesa” oszacował, że kolekcje portugalczyka warte są 17 mln dolarów. Wizerunek Messiego jest niewiele tańszy, bo wycenia się go na 12 mln dolarów. Lewandowskiemu z całą pewnością do takiego poziomu jeszcze daleko, ale jeśli jego kariera dalej będzie rozwijała się w tak dynamicznym tempie, to wkrótce wartość jego ,,RL Unlimited” może wielokrotnie wzrosnąć.

 

Komentarze