MKS Perła Lublin wystartował z nową kampanią marketingową #WracamyNaTron. Dział Marketingu klubu ze stolicy województwa lubelskiego wykonał kawał dobrej roboty. Ich najnowsza akcja, zapowiadająca czwartkowy (19 kwietnia) mecz półfinału Pucharu Polski, w pomysłowy sposób nawiązuje do superpopularnego serialu Gra o Tron.
Zajawkę kampanii oraz trailer produkcji można już zobaczyć na klubowym kanale YouTube (LINK). -Śledźcie kanał, stronę oraz media społecznościowe (Twitter i Facebook). To dopiero początek! – czytamy na oficjalnej stronie MKS Perły Lublin.
W produkcję zaangażował się Marcin Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru, za kwestie związane z produkcją odpowiada agencja marketingowa Robimy Marketing, a patronat objęła marka Lubelskie Smakuj Życie. – Ten sezon jest dla nas wyjątkowy. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz lubelski klub walczył o praktycznie każde możliwe do zdobycia trofeum. Ta bezprecedensowa sytuacja skłoniła nas do tego, aby podjąć szeroko zakrojone działania także na polu marketingowym – wyjaśnia Marta Daniewska, manager ds. marketingu w MKS.
– To fajna inicjatywa i nie wahałem się nawet chwili, czy się w nią angażować. Na planie była świetna zabawa, a efekt końcowy bardzo mi się podoba – podsumowuje Wójcik. – Praca dla takiego klubu, jak MKS jest przyjemnością. Klub osiąga fenomenalne wyniki, a to sprzyja tworzeniu tego typu kampanii – tłumaczy z kolei Kamil Balcerek z Robimy Marketing.
Zdjęcia do produkcji były realizowane na zamku z Kozłówce.