Transmisja gali KSW 43 była zdecydowanie najchętniej oglądaną pozycją programową w wieczornym sobotnim paśmie. Równoległa relacja w Polsacie, Polsacie Sport i Polsacie Sport Fight osiągnęła 14,9 % udziału w rynku w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,3 % w grupie wiekowej 4+. Ze średnim udziałem w grupie komercyjnej na poziomie 14,1 %, Polsat zdecydowanie pokonał konkurencję, czyli TVN, TVP2 i TVP1, które uzyskały odpowiednio 9,6%, 7,4% i 5,4% udziału.
W szczytowym momencie, podczas walki Davida Zawady z Michałem Michalskim transmisję oglądało 1,7 mln Polaków, średnio prawie czterogodzinna transmisja zgromadziła 1,3 mln widzów.
Gala KSW 43 jest też hitem w Internecie. W serwisie Youtube walka Damiana Janikowskiego jest od soboty w dziesiątce najlepiej oglądanych materiałów w Polsce. Łącznie na Youtube oraz Facebooku nokaut medalisty olimpijskiego na Yannicku Bahatim ma już ponad 1 mln wyświetleń.