Strona główna Pozostałe ASICS zmienia politykę marketingową. Jeszcze większy nacisk na bieganie

ASICS zmienia politykę marketingową. Jeszcze większy nacisk na bieganie

0

ASICS informuje że Gary Raucher porowadzi nową organizację komunikacji opartą na Kategoriach. Organizacja ta skupia się na napędzaniu wzrostu w zakresie biegania, sportów halowych i lifestylu w regionie EMEA. Jako wiceprezes wykonawczy, Gary poprowadzi marketing, merchandising i politykę produktową w całym regionie.

Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu marketingowemu Gary ma udokumentowane osiągnięcia w zakresie transformacji i rozwoju biznesu. Jako znakomity szef marketingu Gary jest uznawany za lidera w budowaniu silnych marek globalnych i rozwijaniu innowacyjnej komunikacji.

Przed dołączeniem do ASICS, Gary był współzałożycielem strategicznej firmy doradczej ds. Rozwoju brandów współpracującej z markami w celu opracowania strategii marketingowych opartych na wiedzy, napędzających konsekwentne działania marketingowe i budujących światowej klasy możliwości marketingowe. Gary stał na czele globalnych działań marketingu w TomTom oraz w Philips. W obu rolach kierował programami transformacji marketingowej, które przyspieszyły rozwój firmy.

Alistair Cameron, CEO ASICS EMEA, skomentował: “Gary jest bardzo doświadczonym liderem marketingowym z wybitnymi osiągnięciami w budowaniu globalnych marek. Wraz z Garym prowadzącym naszą nową organizację kategorii, jestem przekonany, że przyspieszymy nasz przyszły rozwój. Ostatnie zmiany, które wprowadziliśmy w naszej organizacji, umożliwią nam kierowanie strategiami specyficznymi dla kategorii i przyjęcie bardziej holistycznego spojrzenia na rynek.

Komentarze