Strona główna Sporty zimowe Skoki narciarskie Piotr Żyła został piratem. Nietypowa kampania Multikina

Piotr Żyła został piratem. Nietypowa kampania Multikina

0

Przerwę między sezonami skoczkowie wykorzystują na swój sposób. Jedni jadą na wakacje, inni biorą udział w kampaniach reklamowych. Tę drugą opcję wybrał Piotr Żyła, po raz kolejny zaskakując wszystkich kibiców.

Tym razem Piotr Żyła wystąpił w reklamie sieci kin Multikino. Promować tym samym będzie dostępne w niej fotele VIP. Wcielać się w nich będzie w różne role. W pierwszej odsłonie wcielił się w pirata.

Kampania ma podkreślać, że fotele VIP w kinach Multikino gwarantują najwyższy komfort podczas oglądania filmów.

Jego poczucie humoru doskonale wpisuje się w założenia naszej kampanii. Przy okazji najważniejszych premier filmowych naszego ambasadora będzie można zobaczyć w innej charakteryzacji – skomentowała dla portalu wirtualnemedia.pl Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, dyrektor marketingu w Multikinie.

(fot. Multikino)

To nie pierwsza kampania, w której uczestniczy Piotr Żyła. Rok temu wraz z resztą kadry A reklamował stację paliw Lotos i sieć Play. Dodatkowo współpracował z Samsungiem, Orange oraz brał udział w kampanii przeciwko zwolnieniom z WF-u.

Komentarze