Strona główna Pilka reczna Szczytna akcja z niespotykanymi kalendarzami w tle – MKS Perła Lublin dalej...

Szczytna akcja z niespotykanymi kalendarzami w tle – MKS Perła Lublin dalej zadziwia marketingiem

0

Takiego projektu jeszcze nie było! Dzięki współpracy z mistrzem bodypaintingu – Adamem Brzezowskim, a także znakomitym fotografem Przemkiem Gąbką oraz agencją Robimy Marketing, MKS Perła Lublin wprowadza nową jakość w świecie kalendarzy wykonywanych przez kluby sportowe.

Wspólnymi siłami stworzyliśmy niesamowite kalendarze ścienne przedstawiające szczypiornistki naszego klubu, w efektownych, oryginalnych stylizacjach. Praca nad tym produktem wymagała wielu godzin stylizacji i zawziętości, ale było warto!

– Z każdą kolejną edycją naszego klubowego kalendarza staramy się podchodzić do jego projektu w nowatorski sposób. Od jakiegoś czasu chodziło nam po głowie, by do przyszłorocznej edycji zaangażować osobę związaną z bodypaintingiem, a Adam jest w tej materii wielkim fachowcem. Dziewczynom z drużyny bardzo spodobał się ten pomysł, więc z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy do pracy i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu, o czym nasi kibice będą mogli się przekonać już w styczniu – przyznaje Marta Daniewska, menager ds. marketingu MKS Perła.

– Zajmuje się bodypaintingiem od kilku lat. To dość nietypowa forma sztuki, bo jest bardzo ulotna. Dlatego, by utrwalić ją na dłużej, niezbędna jest pomoc fotografa. Kalendarz jest idealną galerią dla tego rodzaju malowania. Muszę przyznać, że tak dużego projektu jeszcze nie realizowałem. Zazwyczaj pracuje z jedną modelką do jednej sesji zdjęciowej. W tym wypadku miałem do czynienia z kilkunastoma dziewczynami i to było duże wyzwanie, gdyż każda z nich jest inna, ale jednocześnie muszą wyglądać spójnie – zaznacza Adam Brzezowski z agencji Robimy Marketing.

– Chciałem uchwycić na zdjęciach przede wszystkim urodę pięknie pomalowanych modelek. Swego rodzaju trudnością było zestawienie oświetlenia i sfotografowanie dziewczyn w taki sposób, by oddać jako całość zarówno urodę modelki, jak i dzieło plastyczne Adama. Poza tym, to moja kolejna praca z zawodniczkami MKS Perła Lublin i jak zawsze bardzo cieszy mnie doskonałe porozumienie na planie i profesjonalizm – podkreśla Przemek Gąbka z agencji Robimy Marketing.

Przyjmowanie zamówień na kalendarze w formacie A2 klub rozpoczął 29 listopada, pod adresem kontakt@mks.lublin.pl. Produkty będą dostępne w klubowym sklepie od 15 stycznia w cenie 50 zł za sztukę. Warto podkreślić, że kibice, którzy zdecydują się nabyć jeden ze stu pierwszych egzemplarzy otrzymają produkt z autografami piłkarek MKS Perła Lublin. Natomiast 50 sztuk kalendarzy Mistrz Polski przeznaczy na akcje charytatywne. MKS Perła Lublin gorąco zachęcamy kibiców do wysyłania propozycji, komu sugerują pomóc, na adres kontakt@mks.lublin.pl z dopiskiem “kalendarz charytatywnie”.

źródło: MKS Perła Lublin

Komentarze